VIII. Przyjaciele Pszczółki Mai

Przyjaciele Pszczółki Mai

Bardzo nam miło, że czas spędzony w domu dobrze wykorzystujecie. Cieszymy się, że wykonujecie zadania. Wasze mamusie i tatusiowie są odzwierciedleni w ilustracjach. Mamy nadzieję, że w minionym tygodniu przekazaliście im mnóstwo buziaków i własnoręcznie wykonanych upominków. Gorąco pozdrawiamy wszystkich.:)
 
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56



WSZYSTKIE DZIECI NASZE SĄ

1.  Piosenka M. Jeżowskiej inspiracją do rozmów. https://www.youtube.com/watch?v=gCoFVxMit4o   na temat podobieństw i różnic pomiędzy dziećmi na świecie; szukanie podobieństw w wyglądzie zewnętrznym dzieci będących obok siebie.

2. „Zgadnij, kto to” - zabawa w zadawanie pytań, doskonalenie umiejętności zadawania pytań i kategoryzacji.

3. „Różnice” - zabawa z piłką, szukanie wyrazów przeciwstawnych.

JESTEŚMY DZIEĆMI

1 Wiersz pt „Różne dzieci są na świecie” okazją do  wykonania karty pracy na temat samego siebie, dzielenie się informacjami o sobie.

2. „Puzzle” - szukanie cech wspólnych z innymi, doskonalenie umiejętności wypowiadania się.

3. Ćw. Gimnastyczne – ZG – bieg slalomem między przeszkodami, ZD – zabawy przeciw płaskostopiu

https://www.youtube.com/watch?v=F6zMZgnxfvI

DZIECI Z RÓŻNYCH STRON ŚWIATA

1. „Dzieci świata” - praca z wierszem Wincentego Fabera http://www.p19.edu.gorzow.pl/print.php5?view=k&lng=1&k=70&t=952&short=1 pod tym samym tytułem; odszukanie na zdjęciach dzieci z różnych z stron świata.

2. „Dzieci na świecie” - przyklejanie zdjęć dzieci w odpowiednich miejscach na mapie; omówienie strojów dzieci z różnych zakątków Ziemi.

3. Śpiew i nauka piosenki” Jesteśmy dziećmi”

https://www.youtube.com/watch?v=7K3_mSb1zRQ

PRAWA DZIECKA

1. Film „ Prawa dziecka”  okazją do rozmów o tym, że każde dziecko ma swoje prawa  i obowiązki https://www.youtube.com/watch?v=f4tbWJo02q4 „UNICEF” - zapoznanie dzieci z logo i działalnością  organizacji.

2. Wykonanie plakatu – „To  Ja”

3. Ćw. Gimnastyczne – ZG – zabawy skoczne, ZD – zabawy  kształtujące postawę ciała

https://www.youtube.com/watch?v=l78D-0TKWBM


PRZYJACIELEM BYĆ

1. Słuchanie opowiadania J. A. Huckby „O tym, jak pluszowy zajączek szukał przyjaciela”. https://www.youtube.com/watch?v=9b47gndoeJE Wypowiedzi dzieci na temat „Kogo nazywamy przyjacielem”

2. Praca zespołowa „Mój przyjaciel” – obrysowywanie postaci chłopca i dziewczynki; malowanie twarzy i ubrania, wycinanie postaci.

Język angielski

SŁOWNICZEK: boy – chłopiec, girl – dziewczynka, blond hair – blond włosy, brown hair – brązowe włosy, red hair – rude włosy, blach hair – czarne włosy

1.         Piosenka „If you’re a kid…” wraz z tańcem https://www.youtube.com/watch?v=Qr9ge4XGUYs&list=PLbw0eclu2gv3aMRg3-v1BPBhqShEZduy-

2.         Zabawy z obrazkami przedstawiającymi dzieci „Point to…”, „run to…”, „jump to…”

 

 

3.         Wykonanie kolorowanki według poleceń w języku angielskim.

Kochane Przedszkolaki

 

 

W dniu Waszego święta życzymy samych słonecznych dni, odkrywania wspaniałego świata, życzliwości dla innych, realizowania marzeń oraz zdrowia, radości, uśmiechu i wspaniałych niespodzianek. Buziaczki dla wszystkich.

Kochani Przedszkolacy

 

 

Przekazujemy gorące pozdrowienia dla wszystkich. Dobrze, że wykonujecie zadania. Niektórzy bardzo się starają i aktywnie w tym uczestniczą. Gratulacje! Róbcie tak dalej! Buziaczki.

 

Praca zdalna.
 
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54

Nasze grupy