Poniedziałek
KOLORY LATA
1. Wysłuchanie piosenki „Po łące biega lato”  rozmowa ‘/a temat piosenki
2. „”Obrazy lata”- podpisywanie przedmiotów, które kojarzą się z latem
3. „Przetwory owocowe- układanie owocowych puzzli, odpowiadanie na pytania dotyczących owoców
Piosenka „ Po łące biega lato” -https://www.youtube.com/watch?v=QHR9URbvf_E
Karty pracy PLAC ZABAW str39a
 
Wtorek
BURZA
1. Gimnastyka- kształtowanie prawidłowej postawy i zdrowego nawyku codziennego ruchu
2. „Burza”- wysłuchanie zagadki
3 Eksperyment „Skąd się bierze burza?”
4. Praca plastyczna- „burza”
Karty pracy: 39b
 
 
Środa
TĘCZA PO DESZCZU
1. Wykonanie pasków z krepy – kolory tęczy
2. Wysłuchanie piosenki „Tęcza cza cza cza”- improwizacja ruchowa do piosenki z użyciem wstążek
3. „Zapamiętaj kolory”- zabawa językowa
4 Tęcza- zabawa badawcza z lusterkiem i wodą
Karty pracy PLAC ZABAW str 40 a,b
 
Czwartek
LETNIA POGODA
1.Ćwiczenia gimnastyczne- dopasowane do warunków domowych- kształtowanie prawidłowej postawy
2. „Pogoda” – wysłuchanie treści opowiadania
3. „Prognoza pogody”- tworzenie mapy pogody
4. zagadki matematyczne
Karty pracy: 41a,b
 
Piątek
LATO W SZTUCE
1. „Letnie krajobrazy” rozmowy na temat krajobrazów w Polsce
2. „W prawo, w  lewo” – zabawa  orientacyjno- porządkowa
3.”Paluszkowy twister”- stworzenie gry
 Karty pracy str 42 a,b