X. Przyjaciele Bolka i Lolka

Drodzy Rodzice!!!

W związku z przedłużającą  się sytuacją i przymusem pozostania w domach, chcielibyśmy zmienić formę nauczania zdalnego. Na stronie internetowej przedszkola będziemy publikować

ogólną tematykę zajęć na cały tydzień, natomiast scenariusze zajęć będziecie Państwo otrzymywać na naszą  stronę na messengerze.

 

Temat kompleksowy „ Zwierzęta na wsi”

Poniedziałek 30.03.2020r- Na wsi

Wtorek 31.03.2020r- Zwierzęta wiejskie

Środa 01.04.2020r- Produkty od zwierząt

Czwartek 02.03.2020r- Dzień i Noc

Piątek 03.04.2020r- Co nam dają zwierzęta 

 

W  tygodniu od 30.03.- 03.04.2020 dzieci będą brały udział w zajęciach organizowanych zdalnie, przez odpowiednio przygotowane zestawy zadań. Zadania będą związane z tym jak żyją zwierzęta na wsi, oraz poznanie nowych gatunków zwierząt zamieszkujących wieś. Poznają co to jest nabiał i z czego pochodzi, będą mogły również posmakować produktów nabiałowych. Dzieci nauczą się nowej piosenki pt. „ Miała baba koguta”, którą będą mogły zilustrować za pomocą ruchu. Dzieci z ilustracji dowiedzą się jakie zwierzęta zamieszkują wieś i poznają odgłosy zwierząt. Dzięki temu dziecko rozwinie swoją wyobraźnię przestrzenną i twórczą.

 

ŚRODA (25.03.2020r)  Kolory Wiosny

1.     Wzbudzenie zainteresowania, zmiennością pór roku oraz ich kolejność w oparciu o ćwiczenia z obrazkami przedstawiającymi pory roku.

2.     Rozwijanie sprawności fizycznej poprzez zabawę pt. „ Przeskakujemy przez kałuże”- umiejętność przeskakiwania z miejsca na miejsce.

 

Czwartek ( 26.03.2020r) Co słychać wiosną w Gnieźnie?

 

1.     Rozbudzanie zainteresowań dzieci wiosennym spacerem po Gnieźnie w oparciu o wiersz K. Datkun- Czerniak pt. „ Wiosna” -powtórzenie dzieciom oznak wiosny.

2.     Wykonanie pracy plastycznej pt. „ Pisklęta w gnieździe” z wykorzystaniem dużego arkuszu papieru.

 

Piątek ( 27.03.2020r) Wiosenny ogródek

 

1.     Nauka i śpiew piosenki pt.  „ Spotkanie z wiosną”. Zabawy ruchowo- naśladowcze do poznanej piosenki.

2.     Rozwijanie sprawności fizycznej poprzez zabawę pt. „Przeskakujemy przez kałuże”- umiejętność przeskakiwania z miejsca na miejsce.

Nasze grupy