1.Poniedziałek 30.03.2020r. Temat: Na wsi.
Umożliwienie dzieciom zdobywania wiedzy na temat wsi i zwierząt hodowlanych ( uświadomienie potrzeby hodowania zwierząt, wskazanie, jakie korzyści przynosi to człowiekowi). Poznawanie wybranych środowisk przyrodniczych, np. pastwiska ;poznawanie zależności pomiędzy światem roślin i zwierząt. Rozwijanie sprawności fizycznej w zabawie bieżnej "Konie i wózki" oraz marszu po obwodzie koła: na palcach, na piętach i na całych stopach.
2.Wtorek 31.03.2020 r. Temat : Zwierzęta wiejskie.
Rozwijanie sprawności manualnych poprzez wykonanie pracy plastycznej " Kaczka " przy użyciu farb. Kształtowanie głosu i umiejętności posługiwania się nim przez naśladowanie odgłosów wydawanych przez zwierzęta wiejskie - improwizacje melodyczne .
3 . Środa 01.04.2020 r. Temat : Produkty od zwierząt.
Zapoznanie dzieci z zasadami zdrowego żywienia, ze szczególnym uwzględnieniem produktów nabiałowych . Rozpoznawanie po smaku wybranego produktu mlecznego ( z zaznaczeniem tylko dzieci mogące spożywać nabiał ) ser biały, mleko ,ser żółty, jogurt, masło. Rozwijanie motoryki dużej w zabawie bieżnej " Koniki "," Koń kiwa głową".
Język angielski Wprowadzenie nazw zwierząt wiejskich.Zabawa z rymowanką „Who is hiding behind me?” – zgadywanie ukrytych obrazków.Piosenka „Let’s go to the farm” z pokazywaniem.
4. Czwartek 02 .04.2020 r. Temat : Dzień i Noc .
Poznanie stałego następstwa dnia i nocy za pomocą zabawy dydaktycznej z wykorzystaniem kartoników żółtych i niebieskich symbolizujących dzień i noc. Usprawnianie narządów mowy poprzez śpiewanie określonych sylab na znaną melodię; kształcenie poczucia słuchu i rytmu poprzez zabawę rytmiczną " Miała baba koguta ".
5. Piątek 03.04.2020 r. Temat : Co nam dają zwierzęta?
Rozwijanie motoryki małej poprzez wykonanie pracy " Wełniany koralik " - ćwiczącą ręce z wykorzystaniem wody i wełny, polegającej na toczeniu ruchem kołowym wełny umoczonej w wodzie. Rozwijanie sprawności fizycznej w zabawie bieżnej" Konie i wózki"," Koń kiwa głową".
Język angielski Nazywanie zwierząt wiejskich znajdujących się na obrazku oraz układanie na nich koralików.Wykonanie kolorowanki „Horse” według instrukcji.Piosenka „Let’s go to the farm”