VI. Brykające Tygryski

Środa (25.03.20r.)  Kolory wiosny

Zwrócenie uwagi dzieci na zmienność pór roku oraz ich kolejność za pomocą ćwiczeń z obrazkami przedstawiającymi dane pory roku; rozwijanie motoryki dużej w zabawie skocznej „Przeskakujemy kałuże” rozwijającej umiejętność przeskakiwania z miejsca na miejsce.

 

Język angielski

Zapoznanie z oznakami wiosny w języku angielskim z wykorzystaniem piosenki  „Spring Song”.

Spring –wiosna, bird – ptak, flower – kwiat, bee – pszczoła, kite – latawiec, słońce – sun

 

Czwartek (26.03.20r.) Co słychać wiosną w gnieździe?

Wzbudzenie zainteresowania dzieci wiosenną przyrodą z użyciem wiersza; powtórzenie znanych dzieciom oznak wiosny; zapoznanie dzieci z nieznanymi zjawiskami zachodzącymi w przyrodzie wiosną; rozwijanie sprawności manualnej poprzez wykonanie pracy plastycznej „Pisklęta w gnieździe” na dużym arkuszu papieru.

 

Piątek (27.03.20r.) Wiosenny ogródek

Nauka piosenki „Spotkanie z wiosną”; zabawy przy muzyce z wykorzystaniem samodzielnie przygotowanych „instrumentów perkusyjnych” takich jak garnek i łyżka, dwa widelce, klocki; rozwijanie sprawności fizycznej w zabawie skocznej „Przeskakujemy kałuże” rozwijającej umiejętność precyzyjnego przeskakiwania z miejsca na miejsce.

 

Język angielski

Powtórzenie słów związanych z wiosną, nazywanie poznanych obiektów na obrazku oraz pokolorowanie go.  

Nasze grupy